فرماندار شهرستان بن:

شهرداری های وردنجان و یانچشمه جایگاه سوخت cng راه‌اندازی کنند.

جلسه پدافند غيرعامل شهرستان بن با حضور اعضاء و به صورت ويدئو کنفرانس با حضور استاندار و معاونين استانداري برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وردنجان نیوز،رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن در این جلسه گفت: کمیته های تخصصی پدافند غیرعامل شهرستان و اعضای آن ابلاغ می شود و جلسات فنی در اولین فرصت تشکیل شوند.

علی بیگی افزود: سرعت عمل همراه با دقت و توانایی بالا مهمترین مقوله در پدافند غیرعامل است که نمونه مطلوب را توسط اداره برق شهرستان در سیل اخیر روستای بارده مشاهده کردیم.

وی خاطرنشان شد: با در نظرگرفتن شرایط جوی و آب و هوای شهرستان و آغاز فصل سرما تدابیر لازم درخصوص انرژی های مورد نیاز مردم پیش بینی شود.

فرماندار بیان کرد: جاده های ارتباطی یکی از مسائل مهم در پدافند غیرعامل است که با توجه با بارش برف و پیست های اسکی روستاهای بارده و شیخ‌شبان جاده های پدافندی پیش بینی و راه اندازی شود.
وی تأکید کرد: شورای پدافند غیرعامل بعد از شورای تأمین از مهمترین کارگروه ها و جلسات است که اعضای این شورا باید اهتمام لازم در رفع مشکلات داشته باشند.
علی بیگی اعلام کرد: مدیران و مسئولان شهرستان وظیفه ای را متقبل شده‌اند و باید در همه ساعات شبانه روز در دسترس باشند و پاسخگو باشند.
وی به اقدامات پدافند غیرعامل شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: نیروی های نظامی و انتظامی در شهرستان عملکرد مطلوب در عملکرد ها داشته و در همه حال آماده باش هستند.
فرماندار بن در شورای پدافند غیرعامل شهرستان بن اعلام کرد: شهرداری های وردنجان و یانچشمه در خصوص تأسیس و راه اندازی جایگاه سوخت به ویژه گاز cng ورود پیدا کرده و از بخش خصوصی استفاده کنند.
وی تأکید کرد: کمیته پسماند شهرستان و شهرداری ها جانمایی درخصوص ساماندهی نخاله‌های ساختمانی مشخص کنند.

 

انتهای پیام/م