شهرستان بن،

اولین نشست جهاد تبیین شهرستان بن برگزار شد

نشست جهاد تبيين شهرستان بن روز سه شنبه ۲۴ آبان با حضور مديران کل استانداري و فعالين فرهنگي اجتماعي و سياسي شهرستان بن در سالن اجتماعات آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وردنجان نیوز : روایت و تشریح خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به منظور همراهی و همدلی در جامعه از اهم وظایف مسئولان و مدیران ادارات، اصحاب رسانه، فعالین اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که به همین منظور قرارگاه جهاد تبیین در استانداری استان چهارمحال و بختیاری تشکیل و آغاز به کار کرده است.

این قرارگاه در دومین سفر خود در شهرستان بن حضور یافته و اولین نشست جهاد تبیین این شهرستان را با حضور مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مشاور حقوقی استاندار، مشاور رسانه‌ای استاندار، جمعی از مدیران شهرستان، فعالین فرهنگی، اجتماعی، سیاسی شهرستان، نخبگان علمی و فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای نشست سید سجاد علوی رئیس دادگستری شهرستان بن سخنانی در باب جهاد تبیین و لزوم تحقق این امر پرداخت و فعالیت در این خصوص را بر همه خواص و مسئولان واجب دانست.

رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن در ادامه در راستای جهاد تبیین، گزارشی از اقدامات و فعالیت های دولت سیزدهم در شهرستان را ارائه کرد.

صحبت و ارائه دیدگاه و نظر بخش دیگری از این نشست بود که توسط برخی از حاضرین و مدعوین جلسه صورت پذیرفت که مسائل و مشکلات شهرستان توسط آنها مطرح شد.

حسین کاووسی مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری سخنران دیگر نشست بود و به حوادث و اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: برخی خواص جامعه سربلند بیرون نیامده و مردود شدند که وظیفه هر شخص افزایش بصیرت و هوشیاری نسبت به انقلاب اسلامی ایران و ولایت فقیه است.
وی در ادامه با اشاره به هدف برگزاری نشست های جهاد تبیین در استان و شهرستان ها افزود: مشکلات و دغدغه های حاضرین پس از جمع آوری و جمع بندی آنها به اطلاع استاندار استان خواهد رسید و در سفرها و جلسات بعدی با حضور استاندار مرتفع خواهیم کرد.
در پایان سید حسین میرفروغی مشاور رسانه‌ای استاندار  چیستی و چرایی تشکیل قرارگاه جهاد تبیین را تشریح کرده و از لزوم استفاده از ابزار هنر و رسانه در افزایش سواد رسانه ای و آگاهی عموم جامعه یادآور شد.
همچنین وی گزارشی مصور و جامع از اقدامات دولت سیزدهم و استاندار استان در یازده ماه گذشته ارائه داد.

انتهای پیام/