فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع):

خانواده‌های چند معلولی در «بن» صاحب خانه می‌شوند

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با اشاره به انعقاد قرارداد با کمیته امداد و بهزیستی گفت: خانواده‌های دو و چند معلولی شهرستان بن که دارای زمین مسکونی قابل ساخت باشند، خانه‌دار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وردنجان نیوز :  فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری امروز به همراه مدیرکل کمیته امداد و مسئول بسیج سازندگی استان به ‌منظور افتتاح منازل مسکونی مددجویان در شهرستان بن حضور یافتند.

سردار علی‌محمد اکبری در سفر به شهرستان بن گفت: تعامل و همکاری سازنده بین ادارات و نهادها به‌ویژه دستگاه‌های حمایتی تقویت شده و در راستای محرومیت‌زدایی گام‌های بزرگی برداشته شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با تبریک هفته بسیج و تشریح فلسفه وجودی و تشکیل بسیج مستضعفین افزود: گروه‌های جهادی و بسیجیان در صف اول نبرد با مشکلات و همراه و همدل با مردم هستند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در خصوص تأمین مسکن نیازمندان با کمیته امداد و سازمان بهزیستی تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده است که ۲۵ واحد مسکونی ساخته و تحویل مددجویان می‌شود.

اکبری اعلام کرد: خانواده‌های دو و چند معلولی تحت حمایت سازمان بهزیستی شهرستان بن که دارای زمین مسکونی قابل ساخت باشند، خانه‌دار می‌شوند.

رضا علی‌بیگی نیز یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جهت احداث منازل مسکونی ۲ میلیارد ریال تسهیلات بانکی پرداخت می‌کند.

فرماندار شهرستان بن با اشاره به عملکرد مطلوب سازمان‌ها و نهادهای حمایتی گفت: کمیته امداد برای ساخت خانه‌های ۶۰ متری مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال بلاعوض و مبلغ یک میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه پرداخت می‌کند.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی نیز برای خانه‌های ۸۰ متری خانواده‌های یک معلولی مبلغ یک میلیارد ریال و برای خانواده‌های ۲ معلولی مبلغ ۲ میلیارد ریال کمک بلاعوض ارائه می‌دهد.

در پایان از گروه‌های جهادی و خیرین مسکن‌ساز که در احداث منازل مسکونی مددجویان یاری‌رسان بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/