فرماندار شهرستان بن؛

واحد پردیس دانشگاه شهرکرد در «بن» راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان بن با اشاره به سرمایه‌های اجتماعی و انسانی شهرستان بن گفت: با همراهی و تعامل دانشگاه دولتی شهرکرد، واحد پردیس این دانشگاه در شهرستان بن راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وردنجان نیوز : رضا علی‌بیگی در دیدار با رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: دانشگاه مرکزی برای رشد و ارتقای علمی استان و کشور در سطح جهانی است و دانشجویان، نخبگان علمی و فرهیختگان نقش مهم و اثرگذاری در جامعه داشته‌اند و قبل و بعد از انقلاب یاری‌گر نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند.

فرماندار شهرستان بن افزود: این شهرستان دارای ظرفیت مطالعاتی خوبی است که دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی می‌توانند با ارائه برنامه‌های علمی طرح‌های ماندگاری را در این شهرستان پیاده‌سازی و اجرا کنند.

وی با اشاره به سرمایه‌های اجتماعی و انسانی شهرستان بن بیان کرد: با همراهی و تعامل دانشگاه دولتی شهرکرد، واحد پردیس این دانشگاه در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

علی‌بیگی با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و آب و هوای شهرستان بن خاطرنشان کرد: یکی از مباحث مطرح شده در این دیدار احداث مجتمع علمی، فرهنگی و رفاهی در این شهرستان بود که دانشگاه شهرکرد پس از بررسی و مطالعات لازم فعالیت خود را شروع می‌کند.

وی از تدوین برنامه مدون علمی توسط دانشگاه شهرکرد خبر داد و اظهار داشت: پروژه‌‌های دانش‌بنیان در شهرستان بن تعریف شده و پس از مطالعات علمی و پژوهشی توسط این دانشگاه افتتاح و راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/