سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری؛

سرانه ورزشی شهرستان بن اصلاح می شود

موعود بنيادي‌فر سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبارات هيئت هاي ورزشي اندک و محدود است اما براي افزايش اعتبارات تلاش مي شود.
به گزارش پایگاه خبری وردنجان نیوز : موعود بنیادی‌فر سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان در  جلسه هیئت های ورزشی شهرستان بن گفت: اعتبارات هیئت های ورزشی اندک و محدود است اما برای افزایش اعتبارات تلاش می شود.

بنیادی‌فر با اشاره به اینکه اعتبارات موجود با عدالت توزیع خواهد شد، افزود: هیئت های ورزشی از سایر منابع اعتبارات لازم را تأمین کنند که بهره مندی از خیرین در زمینه ورزش کمک شایانی خواهد کرد.

وی تأکید کرد: سرانه های ورزشی شهرستان ها با رویکرد جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اصلاح و بازنگری می شود.

بنیادی‌فر یادآور شد: سالن های رزمی در شهرستان مدیریت و ساماندهی می شوند و تجهیزات مورد نیاز این رشته تأمین خواهد شد.

در ادامه جلسه رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن گفت: یکی از آسیب ها و صدمه هایی که به ورزش وارد می کند پرداختن به حواشی آن است که باید با مدیریت از این امور پرهیز کرد.

علی بیگی اعلام کرد: مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان برگزار و اختتامیه مسابقات در اردیبهشت ماه همزمان با یادواره شهدای روستای شیخ شبان برگزار شود.

وی افزود: با در نظر گرفتن توان ورزشی روستای بارده و سیل اخیر درخصوص احداث مجموعه ورزشی در این روستا از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان بررسی‌های فنی و تخصصی صورت پذیرد.

انتهای پیام/