مديرکل صدا و سيمای استان:

ایستگاه تقویتی صدا و سیما در شهرستان بن به بهره برداری خواهد رسید

فرماندار شهرستان بن به منظور پيگيری مسائل شهرستان با مديرکل صدا و سيمای مرکز استان ديدار و گفت و گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وردنجان نیوز،رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن در این نشست ضمن تشکر و قدردانی از صدا و سیمای مرکز استان و عوامل آن گفت: این سازمان در بسیاری از حوزه ها عملکرد مطلوب و ارزنده ای دارد که اثر آن در جامعه و افزایش مخاطبان قابل بررسی و مشاهده است.
علی بیگی گزارشی از وضعیت شهرستان و اقدامات انجام شده و پروژه های در دست اقدام ارائه کرد و افزود: ایجاد نشاط عمومی و افزایش انگیزه از سیاست ها و رویکرد دولت سیزدهم است که صدا و سیما در تحقق این امر نقش مهم و حیاتی دارد.
وی یادآور شد: خبرنگاران آزاد شهرستان دارای توانایی، مهارت و تجربه کافی بوده و این عاملی برای گسترش روابط بین صدا و سیمای مرکز استان با مردم و مسئولین هستند.
فرماندار بن اعلام کرد: شهرستان بن دارای ظرفیت و قابلیت خوبی در عرصه مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد که صدا و سیمای مرکز استان از فعالان فرهنگی جهت تولید و نشر آثار حمایت داشته باشد.
یوسف افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان در این دیدار گفت: فعالیت ها و گزارشات قابل قبول از شهرستان بن توسط خبرنگاران آزاد تهیه و تولید و از شبکه جهان‌بین پخش و منتشر می شود.
افشارنیا با اشاره به اقدامات و هزینه اعتبارات در راستای پوشش آنتن دهی استان افزود: تقویت ایستگاه شهر بن جهت کیفیت بهتر و عدم قطعی در مواقع بارندگی در حال بررسی و انجام است که در کوتاهترین زمان به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان شد: همه نقاط و روستاهای شهرستان بن با تعامل و همکاری استان های همجوار تحت پوشش صدا و سیمای مرکز استان هستند و شبکه استانی فعال است.

 

انتهای پیام/م