فرماندار شهرستان بن؛

سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان معرفی شد

مراسم تکريم و معارفه سرپرست اداره راهداري و حمل و نقل جاده‌اي شهرستان با حضور معاونين اين اداره کل و فرماندار شهرستان بن در محل فرمانداري برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وردنجان نیوز : رضا علی بیگی فرماندار شهرستان بن در این مراسم گفت: شهرستان بن هر ساله با توجه به داشتن طبیعت بکر در فصول گرما و سرما ازجمله پیست های برفی پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است.
علی بیگی افزود: این شهرستان از مسیرهای متعددی ورودی استان از استان‌های همجوار و همسایه محسوب می شود و همچنین در مسیر جاده ارتباطی به سمت غرب کشور و مرزهای سفر به عتبات عالیات قرار دارد.

سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان معرفی شد
وی با تشکر و قدردانی از زحمات رئیس سابق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیان کرد: مطالبه مردم شهرستان از دولت سیزدهم رفع نواقص، گسترش و توسعه راه های ارتباطی و جاده ای شهرستان است که رئیس جدید شهرستان با تعامل و همکاری درون و برون سازمانی مشکلات و موانع را مرتفع کند.
فرماندار بن تأکید کرد: فعالیت ها و اقدامات این اداره تأثیر مستقیم در حفظ جان انسان ها دارد که انتظار می رود تجهیزات این اداره نیز بروزرسانی شود.
در پایان مراسم از فعالیت های عبدالحمید کریمیان تقدیر بعمل آمده و مهدی قادری پور به عنوان سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/